Nuorimmainen poikani oli tyttöystävänsä ja tämän vanhempien kanssa risteilyllä Tallinnassa ja toi äidille ihanan tuliaisen; sinistä villalankaa. =)
En tämän tarkkaa käyttöä oikein tiedä, sillä kovin hajoavaa virkatessa oli. Mutta kyselenpä kun nuoripari tänään tulee.
Minä en ole yhtään mitään saanut aikaiseksi... Olo on niin "PLÄÄH" kuin olla ja voi.
Tiistaina lähdin kesken päivän töistä kun olin tulossa kipeäksi. Sillä "tiellä" olen edelleenkin, mutta mitään kunnon flunssaa en saanut. Pientä lämpöä, hiukan särkyä ja kolotusta päässsä ja kurkussa -ja ennenkaikkea todella vetämätön olo! Mietin, että olisiko kunnon flunssa ollut nopeammin ohi.
Poikkesin silloin tiistaina kotiin tullessa naapurustossamme olevassa puutarhassa kyselemässä joko olisi helmililjoja -niin kipeä en vielä ollut ettenkö olisi sitä pystynyt tekemään... ;-) kun niitä Essuntaskussa vieraillessani ihastelin. Löytyihän niitä ja jossakin vaiheessa nämäkin löytävät paikkansa pihalta kuten samanlaiset muinakin vuosina.
                  1314095.jpg

Olen aloittelemassa uutta blogia. Vielä en kokonaan muuta tähän uuteen osoitteeseen.
Opettelen ja harjoittelen ensin...
Olen kauan pitänyt blogiani täällä Vuodatuksessa, joten tämän käyttö on suht tuttua.
Mutta niin usein on ollut ongelmia, että minua -joka en koskaan olisi voinut kuvitellakaan oppivani tietokoneen käytöstä yhtään mitään- alkoi todenteolla harmittamaan!
Olet siis lämpimästi tervetullut uuteen blogiini!