Aika kuluu nopeasti ja harmittaa ihan kun en ole ehtinyt koneelle päivittämään omia kuulumisiani enkä katsomaan toisten ihanuuksia blogeissaan! No- suurin syy on, että minulla ja nuoremmalla pojallani, 14v, on tämä sama kone käytössä ja hän täällä tietenkin viettää enemmän aikaansa. Asuvat yleensä joka toinen viikko isällään ja joka toinen meillä, joten silloin joka toinen viikko saan minä "omistaa" koneen lähes kokonaan, mitä nyt avokkini joskus vähän käy. Nyt on poikkeuksellisesti pojat kaksi viikkoa täällä ja sitten taas kaksi isällään.  Minä olen pääsääntöisesti virkannut! Siitä on vuosia kun olen virkannut tai neulonut, mutta nyt kun ensin aloin virkata barbeille ja nukkekoti nukeille, niin päätinpä kokeilla (Ihan Itse-sivujen innoittamana) Salomoninsolmuja ; kaksi kaulahuivia on viimeistelyä vaille!! Yhden huivin tein neuloen.Ihan Itsen nukkekoti vaihtoon olen myös väkerrellyt tavaraa. Viikonloppuna tein pihalla vähän hommia ja sunnuntia-iltana oli ensimmäiset kynttilä-kutsuni.

Laitan tähän muutaman kuvan. Ensimmäinen on  pihaltani -en muista nimeä- tällainen ihana matalakasvuinen sinikukkainen kasvi, joka vielä syksyn lämpimillä innostui kukkimaan.

198885.jpg        

Ja sitten muutama kirpputori löytö: Bukowskin pupu, nalle jolle vaihdan kyllä rusetin ja kaksi barbia.

198884.jpg