Jos lääkärini lukisi blogiani (mitä ei varmasti tee -onneksi-!!!)  niin kuinkahan minun kävisi...
Sain luvan virkata, (kun kerroin, että minun on pakko saada tehdä jotakin käsilläni) mutta kun nyt ei ole ollut virkkaus inspiraatiota..., mutta jotakin piti tehdä (kun puutarhatöitä en voi)  niin ompelin taas vähän...
Tällaista "satoa" näkyi meidän karviaispensaassa ;)
638553.jpg

Tällaistakin tein:
638554.jpg

Ja jonkinlainen kauppakassi:
638556.jpg

Yhtään en tiedä mitä näillä teen... Mutta ompelin, kun en voinut vain olla...

Ihan pakko laittaa lopuksi muutama kuva meidän Leevistä, joka tänään pääsi karkuteille... (on siis sisäkissa)  Oli "reissussa"  ehkä n.puolisen tuntia -minä ompelin patiolla sillon. Ja ihan oikeasti -meidän Leevi oli sen ajan siellä pation alla... !?!  Yritti kyllä muutamaan kertaan lähteä tutkimaan vähän pidemmälle, mutta kun me kyselimme (avokkini jopa kerran makuuhuoneen tuuletusikkunan kautta...) , että mihinkäs herra on menossa, niin kiireen vilkkaa palasi takaisin pation alle...
Siinä ommellessani hän tuli muina miehinä... -ja meni sisälle... (pation ovi oli siis auki)
Seurasin perässä ihmetellen ääneen, että miksi et nyt nauttinut vapaudesta...
Leevi "piehtaroi" ja nuoli itseään varmaan reilut viisiminuuttia. Ja pakkohan minun oli häntä kuvata. (liikkuvaa kissaa on erittäin hankala kuvata -ainakin minun taidoillani...)
638559.jpg
638561.jpg
638563.jpg
638564.jpg