...olen saanut huomionosoituksen. Kati, Tarjuska, Tarhis ja Evelin muistivat minua!
Heille lämmin kiitos! You make my day -teet päivästäni ihanan.
                            1207249.jpg
Olen todella iloinen ja otettu tästä huomiosta. Minulla ei "oikeassa" elämässä ole kovin paljoa ystäviä (olen vähän erakko enkä kovin sosiaalinen) siksipä tuntuukin hyvältä että täällä "virtuaali maailmassa" on ihania ihmisiä joita voin pitää "ystävinä". Olen todella iloinen jos blogini tuo jollekkin hyvää mieltä (ja saamistani kommenteista päätellen teitä on).
Tätä huomionosoitusta on tarkoitus jatkaa kymmenelle joiden blogista pitää.
On ihana saada, -mutta myös antaa positiivista palautetta, (sitä ei mielestäni voi olla liikaa)
oli vain hyvin vaikeaa päättää kenelle antaisin. On paljon ihania blogeja joista on tullut tavallaan osa elämää. (vaikken aina kommentoikkaan) Nämä neljä joilta huomoinosoituksen sain kuuluvat ehdottomasti suosikkeihini, mutta en halunut lähettää heille takaisin saamaani. Koitin siis valita monista ihanista blogeista kymmenen. Valitsin sellaisia jotka ovat olleet suosikkeinani jo pidemmän aikaa. Nämä eivät ole missään järjestyksessä.
Minna, Kangaskasa, Virkku, Kati, Willis, Sarppa, Lissu, Nina, Risulintu sekä Essuntaskun emäntä Kati ,teille haluan antaa tämän huomionosoituksen.
                                                                             

Minulla on vähän ompeluksia kesken, joten sillä saralla ei näytettävää vielä ole.
Laitan siis kuvan kirppis ostoksista; "köyhänmiehen hopeaa" tarjotin, enkelipatsas, ruusuruukku (jossa toisen kukkavanan tehneestä amarylliksestä yksi kukka) sekä alimpana vanha valkoinen pöytäliina.

                    
                      1207254.jpg

15.1  EDIT

Sain lisää kukkia!!! =) 

Lämmin kiitos Tea, Willis sekä Tonttumuori. Kaikki nämä ovat myös ehdottomasti minun suosikki-listallani.