Aivan hirveä ilma ollut tänään!!
Aamulla mies lähti käymään minun vanhempieni luona ja minä lähdin hiukan kaupoissa kiertelemään. Ulkona vihmoi vettä ja räntää, ja tuuli oli kova. Mies ja isäni olivat innostuneet tarinoimaan, niin että minä jouduin soittamaan miehelleni, että meneekös vielä kauan...!!!
-minä joka olen aina nauttinut shoppailusta -olenkohan tulossa vanhaksi... ;-)
Kaikenlaista pientä tuli hankittua mm. kankaita Inspirasta.Näistä kaikki muut ovat tilkkuja -eivät tosin mitään pieniä sellaisia, mutta tuo päällimäisenä näkyvä kukallinen kangas on pakalta. Tummansinistä farkkukangasta, mutta ohuempaa kuin ns. oikea farkkukangas. Vielä en tiedä mitä näistä teen, osa menee varmaankin Tilda töihin, osa johonkin muuhun.

                       1221324.jpg

Pari Tilda siipisydäntä olen myös ommellut. Minusta niitä on mukava tehdä. =) Näihin tein siivet pitsistä.

                       1221335.jpg

                       1221337.jpg