Aivan ihana ilma ollut tänään. Aamulla kävelin kauppaan ja kirppikselle.
En löytänyt mitään kivaa, mutta jäinpä taas kerran ihmettelemään mitä kaikkea ihmiset kehtaavatkaan myydä... Ja millä hinnoilla!! Sanotaanhan, että tyhmä ei ole se joka myy, vaan se joka maksaa, -mutta kyllä minä silti ihmettelen sellaisia jotka viitsivätkin myydä esim. tahraisia ja likaisia vaatteita (niistä näkee, että se lika on ja pysyy!!) No, mitäpä se asia oikeastaan minulle kuluu!
Tämä aurinkoinen sää sai minut tarttumaan imurin varteen, ja nyt on hyvä olla kun koti on siivottu ja kaunis! Ostin kolme valkoista kevätesikkoa ja räpsin muutaman kuvan kodistamme.

                 1236540.jpg

                 1236542.jpg

Tässä kuvassa näkyvissä valokuvissa ovat poikani ja alahyllyllä mieheni ja minun vanhempieni nuoruuden kuvat. Minun tuossa oikealla puolella ja miehen vasemmalla. Hänellä ei äiti enää elä.
                          1236544.jpg

                         1236548.jpg

                 1236549.jpg

Esikoinen kävi tänään parturissa ja leikkautti pitkät hiuksensa lyhyikisi. Kyllä muuttui nuoren miehen ulkonäkö! Nuoreni ihan silmissä! Hän ei tietenkään tykännyt asiasta... ;-) -huhtikuussa kun täyttää 19v. Minä äitinä tietenkin "näin" hänessä sen pikkupojan, joka on jo useamman vuoden ollut "piilossa" pitkien hiusten alla. Värjäsin juuri hiuksensa mustaksi (sitä ne olivat myös pitkinä) ja kohta näemme tuloksen! =)
Vähän tekisi mieli ommella, mutta mahdankohan jaksaa...