... kun tuo minun postaukseni luvattomasti viedyistä metsäorvokeista on saanut jonkun kovasti tuohtumaan...
Tiedän toki rikkoneeni lakia -siinä tämä kyseinen kommentoija on aivan oikeassa!!
Mutta en arvannut aiheuttaneeni jollekkin noin pahaa mieltä!
No, tehty mikä tehty -ja vielä lähes julkisesti tunnustettu- tosin se ei tee rikoksestani yhtään hyväksyttävämpää....
Kuitenkin laitan kuvan tänään kirppikseltä ostamastani taulusta. Taiteesta en mitään ymmärrä, mutta ihastuin tähän heti ja kun hintakin oli vain 3€ , niin ostettavahan se oli. Tekijän nimestä en saa selvää mutta vuonna -46 hän on tuon maalannut. Takaisintulo matkalla keräsin kieloja ja omasta pihasta lemmikkejä.

611932.jpg

Edit... !!!   Vielä tässä ennen nukkumaan menoa on ihan pakko kirjoittaa...
Olen arka ihminen, kotona viihtyvä, eikä ystäviäkään juuri ole (niiden harvojen lisäksi on  mm. äiti ja sisko...) -jonkinasteinen "erakko"-  myönnän... Tämä blogimaailma  ja monet  ihanat ihmiset -ihanine blogeineen- ovat tulleet "ystävikseni"...  Olisikohan minun syytä hankkia ELÄMÄ  (tosin tämä elämä riittää minulle...)  Siis jonkin- muunkinlainen kuin tämä "rikollisen" elämä... Koska tuntuu olevan ihmisiä joita minun blogissani julkaisemat tunnustukset pahasti häiritsevät.  Oikeassa toki ovat -sitä en kiellä!!!
Tiedän ihmisiä jotka askartelevat -omaksi ilokseen- luonnonmateriaaleista, -mutta ikinä ei ole minun mieleeni tullut kyseenalaistaa sitä, mistä ovat materiaalinsa hankkineet... !!!   Onneksi poikani eivät ole enää "majan teko iässä"... Meidän omakoti alueellaamme on monta sellaista poikaa jotka ovat -ja vaikka olen nähnyt heidän katkomiaan puita yms. niin ei kyllä ole tullut mieleenikään valittaa asiasta... Voin arvata, että tämäkin "puolustukseni"  nostaa monella lukijalla niskavillat pystyyn... Mutta mitenkäs menikään eräs sanonta: "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa..."  Tiedän tehneeni virheen ja rikoksen... siksipä kai tässä yritän puolustella....