Ja hyvin meni! Minulla on tänään ansaittu vapaapäivä. Otin yhden päivän ennen juhlia ja yhden päivän jälkeen. Tiesin tarvitsevani tätä "palautus-päivää". ;)
Olo on väsynyt ja vähän paikkoja "kolottaa"... Eivät juhlamme olleet mitenkään suuret, olimme jakaneet leipomuksia ja avokki auttoi siivoamisissa tosi paljon, -mutta silti vain olen tainnut jännittää ja vähän stressata...  Tunnelma oli leppoisa ja meluisa... ;-)  Poikien isän uusperheessä kun on kaksi suurinpiirtein samanikäistä poikaa ja nämä neljä tulevat todella hyvin toimeen. Ex-miehelläni ei ole sisaruksia, minulla on veli ja sisko jotka olivat perheineen ja vielä meidän molempien vanhemmat. Ja tietty meidän rippinuoremme tyttöystävä <3 Illalla vielä mietin, kuinka kiitollinen olen siitä, että vielä on vanhemmat elossa, kaikilla läheiset välit ja mukava olla yhdessä! :) Ne on juuri niitä elämänrikkauksia joista on syytä olla iloinen. Ex-mieheni uusperheeseen olen tutustunut nyt tänä kesänä, ja hyvin tulemme juttuun. Heidän perheen pojat ovat olleet meillä "hoidossa" ja ehkä tulevat taas ensiviikonloppuna kun exäni ja naisystävänsä lähtevät matkalle.
Tällaisen täytekakun exäni teki (kiireellä piti kuvata kun kuopus jo odotteli että pääsee kakkuaan leikkaamaan) . Päällä on veljeni, eli rippinuoremme, kummisedän koriste-rippipoika. (veljenikin on jo 42v eli koristeella on jo ikää... vähän sitä mustalla tusilla fixailin... ;)) Onneksi äitimme oli sitä säästellyt. =)
819412.jpg

Tässä nuoremme ruusuja ja kortteja, sekä tyttöystävältä saatu ihana Nipsu-muki täynnä Muumi-sydäntikkareita ;-)
819411.jpg

Tässä minun tekemäni kortti, 3D kuvasta.
819409.jpg