Eipä onnistunut töissä olo tämän selän (ja jalan) kanssa... :(
Olin kyllä maanantaina ja tiistainakin menin (vaikka selkään ja jalkaan sattui, niin toivoin sen menevän ohi...) mutta työkaverini oli sitä mieltä, että pitäisi mennä  uudestaan lääkärille. Siis menin; nyt oli eri lääkäri ja hän tutki enemmän. Uutta lääkettä lisää ja loppu viikko sairaslomaa. Oikeassa jalassa on rasitus vamma, kun olen niin kauan "könkännyt" oudossa asennossa selkää varoen. Siitä johtuen oikea jalkaterä joutui pitkään olemaan väärässä asennossa ja on nyt siis rasituksesta kipeytynyt!  Ensi viikolla menen fysioteraputille.
Enhän minä koskaan ole mikään notkea tyttö ollut (ja selän kanssa ollut ongelmia ennenkin), mutta kyllä ikä alkaa tuntua monessakin kohtaa....
Masentaa ja harmittaa tämä sairasloma, paljon mieluummin olisin töissä ihanien työkavereiden ja ihanien lasten kanssa. Nolottaa ja hävettää kun olen TAAS sairaslomalla. Vasta olen palannut pitkältä sairaslomalta ja olin onnellinen kun pääsin töihin, nyt sitten piti selän kipeytyä!!! 
Oikein mitään en voi kotona tehdä, -jotain pientä toki täytyykin touhuta!
Mutta kun harmittaa ja masentaa tämä kun olen taas sairaslomalla, niin tuntuu ettei oikein mikään huvita!!
Sen verran kuitenkin tein aamulla , -kun herättyäni kuuden jälkeen  pakkasta oli melkein -30, että vein petivaatteet, nallet ja nuket pihalle! Toivottavasti pölypunkit kuolevat! Takkaan laitoin tulen kun avokki oli tuonut ennen töihin lähtöään puita valmiiksi. Pesin myös pari koneellista pyykkiä.  Aurinko paistaa ihanasti ja mieleni tekisi tarttua imuriin, mutta taidan jättää, on vähän hankala asento, ja mitään nopeata pika-imurointia kun en osaa tehdä ;) !
Taidan ottaa kupin teetä ja tehdä sitä mitä tässä joskus muinakin päivinä, katsella vanhoja sisustuslehtiä.
381063.jpg

Näiden neilikoiden myötä: ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille kävijöille!
381058.jpg