Muutama päivä on vierähtänyt enkä ole juurikaan koneella ja täällä blogissani käynyt. Suurin syy on se, että niinä viikkoina kun pojat ovat täällä niin tietty kuopus saa olla koneella. Tällä viikolla ovat isällään joten kone on käytössäni. Viimeviikolla kävimme myös äidin kanssa  Mikko Kilkkisen joulukonsetissa kirkossa. Oli upea konsertti. Lauantaina olin Jumbossa jouluostoksilla ja ihmisiä oli ihan älyttömästi... En muuten olisi tuonne varmaan mennytkään, mutta kun isäntä oli siinä lähettyvillä töissä niin pääsin samalla. Vähiin käy päivät... Niin joulua ajatellen, kuin minun työhön paluuta.... Tunnen olevani jo siinä kunnossa, että vuoden alusta haluan palata töihin! Tiedän, että työkaverini tukevat minua, mutta jos kuitenkin niin käy, ettei onnistukkaan, niin minulla on vielä hoito-suhde "auki" mtt:n ja voin ottaa sinne yhteyttä. Helmikuun lopulla viimeinen käynti; katsotaan mikä on tilanne ja päätetään hoitosuhde! Tietenkin vähän pelottaa, mutta onneksi osaan hakea apua ja tiedän sitä saavani. Tämä masennus on "tuttu" jo monen vuoden takaa; en varmaan koskaan tästä täysin parane, on vain opittava elämään tämän kanssa. (mikä ei kyllä ole helppoa...) Minä nyt olen tällainen! Aika ajoin olo ja tunteet menevät niin pahaksi että on haettava apua ja sairaslomaa, mutta sitten taas menee pitkiä aikoja ihan hyvin. No, se siitä!!  Viimeviikolla huovutin vähän ja tässä näyte niistä: (esittävät siis enkeleitä ; ) )

304026.jpg

 

Lisäystä: Tess haastoi minut tarinan kerrontaan. Ideana on, että otetaan lause vähintään kolmesta seuraamastani blogista sekä haastajan blogista ja kootaan niistä tarina. Lisäksi on haastettava ne joiden lauseita on käytetty. Tällainen on minun:  "En minä ole mikään äiti Teresa ja enkeleistäkin olen kaukana. Joskus kauan sitten väsäilin tällaisia paperinaru enkeleitä.  Lisäksi sitten on tulossa hempeän värisiä possuja, tonttuja, sydämiä. Ei ole vaikeata arvata, että mitä olen tehnyt koko viikonlopun."

Haastan siis mukaan Maisan   , iran =punainen talo sekä Möhönasun  Tämä viestiin osallistuminen on siis täysin vapaa ehtoista ja varmaan monella on näin joulun alla niin paljon muuta touhua ja tohinaa, ettei ehdi blogi asioihin niin paneutua.