Tänään on viimeinen sairasloma päivä. Perjantaina terppa käski soittaa maanantaina (siis tänään) lääkärille (klo. 12-13 välillä) joka jatkaa sairaslomaa. No, aamulla kymmeneltä soi puhelin ja terppa soittaa kertoen, että lääkäri onkin lomalla tämän viikon ja minun pitäisi soittaa työterveyteen saadakseni lisää sairaslomaa.  Minä soitan siis työterveyteen ja sieltä terveydenhoitaja kertoo olevan niin täyttä, että tänään ei aikaa saa. Mietittyään ehdottaa puhelin aikaa, mutta niin, että lääkäri soittaa minulle kun tälle parhaiten sopii. Äsken sitten soitti työterveyslääkäri jolle taas selitän koko episodin... Hän tietysti sanoo (minkä kyllä arvasin ja ymmärsin) ettei oikein voi tapaamatta minua, kirjoittaa sairaslomaa. Hetken mietittyään sanoo, että minun pitää soittaa siihen heidän vastaanottoon, että lisäävät minut tälle päivälle n. klo. 14.00 -odottamaan kuulemma voi joutua. Minä taas soitan ja kerron mitä lääkäri -joka siis on samassa talossa melkein viereisessä huoneeessa- käski minun heille sanoa!  Että silleen!  Kiva että aika löytyi tälle päivälle, mutta kun masentuneen mieli on sellainen, että pienenkin asian hoitaminen on ylivoimaista, niin voitte vain arvata millainen oloni on tämän jälkeen... Vielä on siis edessä työterveys lääkärin tapaaminen; pitääkö minun taas hänellekkin kertoa kaikki mitä jo terapiassa hoitajan ja lääkärin kanssa on käyty läpi!??!!  Apua, en jaksa!!