Nousin tänään jo n.5.30; nautin hämärästä ja kynttilöiden loisteesta.
Olen jatkanut Tilda ompeluksiani ja vieraillut blogeissa.
Olen selaillut kirjoja ja lehtiä joista tässä kuvassa uusimmat ostokseni:
Keväinen Tilda-kirja -tuleehan se kevätkin sieltä joskus... ;-) sekä Christmas with Martha Stewart living. Näistä molemmista kirjoista pidin kovasti. Marie claire-idees joululehti oli myös ihan mukava, mutta minun mielestäni ei kyllä ihan parhaimmistoa ulkolaisista joululehdistä. Joitakin tunnelmapaloja kyseisestä lehdestä;

            
                  1098019.jpg

                    1098045.jpg

                    1098043.jpg

Ja sitten "oma-tekemä"-osuus... ;-)  Minäpä kasvatin ensimäistä kertaa tasetin sipulista kukkaa. (tässä linkissä kuva, täältä sipuleitani en tilannut vaan ostin paketin ihan paikallisesta Euro-Marketista) Tuollaisenahan minä sen sielunisilmillä näin, mutta totuus oli ihan toinen. Teki neljä pitkää honteloa kukkavanaa joiden päissä pienet valkoiset kukat yrittivät avautua, osa näytti kuivuvan heti, eikä kukia edes tullut montaa... Eli se taas minun "viherpeukalostani"... Tänä aamuna kyllästyin totaalisesti katsomaan sitä ja katkaisin kukkavarret. Laitoin ne maljakkoon eilen keräämieni sireeninoksien kanssa (odotan kovasti sireenin silmujen aukeamista). Tänään kun lähdemme kauppaan, niin käyn kukkakaupassa katsomassa josko myynnissä olisi leikkotasettia...

                           1098018.jpg