..tai tässä tapauksessa lompakko... ;-(
Tilasin vihdoin jo pitkään haaveilemani Tildas Hus kirjan. Tilasin samalla myös Tone Finnangerin toisen kirjan; Sew Pretty Homestyle, -ja yllätys yllätys, olivatkin täysin sama kirja... Ei minulle kyllä mistään käynyt se selville ... :-O
Nyt olen miettinyt, että onko tuttavissani ketään kelle yrittää kaupata... -eipä taida-.
Ajattelin pitää itse tuon jälkimmäisen, sillä se on englannin kielinen. No, voinhan palauttaa ja ostaa jonkun muun Tonen kirjan.
Olen nyt eilisen illan selaillut kirjaa ja katsellut ihania kuvia... Vaikken ikinä yhtään ohjetta toteuttaisi, niin nautin ihan kuvien katselusta.
Tämän päivän ohjelmassa olisi mm. siivousta, ompelua, muffinssien leipomista; -arvatkaapa mistä alottaisin mieluiten... ;)
Ylimmässä kuvassa kuistilta tuomani hempeän vaaleanpunainen pelargonia -kauankohan jaksaa sisällä kukkia...
                         919362.jpg
Kuvia kirjan sisällöstä:
                         919363.jpg

                                                       919364.jpg

                                                       919365.jpg

Kello on n. 13.15 ja minulla pieni tauko kotitöiden lomassa...
Jostain syystä aamupäiväinen postaus ei päivittynyt!?!  Niinpä koitan nyt uudelleen. Olen leiponut, tehnyt pyykkihuoltoa, yleistä järjestelyä ja näyttänyt pölyhuiskulleni kodin nurkkia ;-)  Imuri odottaa minua ja on sitä mieltä, että myös hänen pitää päästä katsomaan niitä kodin nurkkia... Sitä ennen kuitenkin kuva suklaamuffinssesita:
         
                             919740.jpg