Olemme äitini kanssa molemmat kovassa flunssassa, mutta koska minulla alkoi "seinät kaatua päälle" kotona olon johdosta, niin päätimme käydä hiukan kaupoissa. Ensimmäisenä suuntasimme kirpputorille. Naureskelimme "meille", kun kova niiskutus ja yskiminen säesti kulkuamme.. ;-) . Eräs rouva sanoikin minulle, että täällä tuntuu yksi, jos toinenkin yskivän ja niiskuttavan... ;-0
Minä tein omasta mielestäni ihanan löydön; vanhan ? helmitaulun. Ihastuin siihen ensisilmäyksellä! Maksoi vain 4€! Olen kyllä haaveillut sellaisesta suuremmasta, ruskean sävyisestä helmitaulusta, mutta -periaatteesta- en maksa 20-30€ sellaisesta (tällaisilla hinnoilla olen nähnyt niitä myytävän). Tässä ostamassani taulussa on pari vaaleea pientä tahraa, jotka eivät pyyhkimällä lähteneet pois, mutta eivät ne minua haittaa. (käyttöönhän tämä ei tule vaan osaksi sisustusta) Ostin myös kauniit pitsihanskat, -jotka eivät myöskään tule käyttöön... ;)
                                  901728.jpg

Armas mieheni on tuttavan remontissa ja minä vietän -taas- iltaani yksin. Ajattelin ottaa pari lasillista viiniä ja syödä vähän makeisia.... :-O....
                                  901791.jpg
EDIT:
Avokkini tuli hetki sitten kotiin ja toi tuliaisia tältä ilta-työpaikaltaan...
Saimme siis parisenkymmentä tänään pyydettyä ja keitettyä rapua! Ah, sitä tillin tuoksua kun kulhot avasin... (eläinrakkaana joudun nyt toteamaan, että arvatkaa miltä tuntui katsoa näitä eläimiä....) No anyway, meillä on jokunen rapu odottamassa, (kun tulemme saunasta)  ja loput laitoin pakastimeen, -odottamaan vieraita-.  Kuvassa ei ole "rekvisiittaa" koska en näin pimeässä lähtenyt kasvimaalta hakemaan tilliä...
                                  902087.jpg